Opakowania tekturowe dla sklepów internetowych – na co zwracać uwagę?

Sklepy internetowe dostarczają do klientów produkty, za pośrednictwem firm kurierskich i usług pocztowych. Aby zagwarantować bezpieczne dotarcie produktu do klienta, muszą poświęcać wiele uwagi sposobi pakowania towarów. Nieodzowne staje się wówczas wykorzystanie opakowań tekturowych. Stanowią one jeden z najważniejszych elementów bezpieczeństwa paczki, dlatego należy starannie je wybierać, zwracając uwagę na następujące kwestie.

 

Jaki rozmiar opakowania tekturowego wybrać?

Pierwszym i bardzo ważnym szczegółem jest rozmiar, w którym opakowanie występuje – jego wielkość powinna być dopasowana do konkretnego przedmiotu. Jeśli sklep internetowy handluje produktami o zbliżonej wielkości, można zastosować jeden rozmiar opakowań do większości produktów. Jeśli jednak asortyment jest bardzo zróżnicowany, konieczne będzie zamówienie opakowań w różnych wielkościach.

 

Podczas pakowania wysyłki, zwróć uwagę, by w opakowaniu nie zostało zbyt dużo wolnej przestrzeni. Jeśli nie ograniczymy ruchu przedmiotu w kartonie, prawdopodobieństwo, że zostanie on uszkodzony podczas transportu, stanie się większe. Warto zatem zaopatrzyć się w wypełnienia do kartonów – to one zapewnią wysyłanym przedmiotom ochronę i stabilizację, wypełniając pustą przestrzeń w pudełku. Jest to szczególnie istotne w przypadku elektroniki, ceramiki i innych kruchych przedmiotów.

 

Firmowy nadruk na opakowaniu

Kartony wysyłkowe dla sklepów internetowych powinny się wyróżniać. Dedykowane opakowania tekturowe z logo skutecznie budują świadomość marki i zaufanie do firmy. Wykonanie nadruków na tekturowych opakowaniach jest dziś bardzo proste i dostępne w ofercie wielu firm. Wykonanie nadruku wcale nie musi wygenerować dużo większego kosztu, dlatego zdecydowanie warto zainwestować w taką formę promocji firmy.

 

Za pomocą nadruku można stworzyć wyjątkowe opakowanie – takie rozwiązanie doskonale sprawdzi się także w przypadku produktów premium, którym chcemy zapewnić oryginalną oprawę. Łącząc opakowania z ekologicznej tektury z nadrukiem logo, można stworzyć naprawdę godny zaufania wizerunek firmy, który będzie zachęcał do skorzystania z usług konkretnego sklepu internetowego po raz kolejny.

 

Nadruk na opakowaniu kartonowym stwarza także bardzo duże możliwości pod kątem personalizacji przesyłki. Jest to kwestia, na którą właściciele e-sklepów powinni zwrócić szczególną uwagę – to doskonały sposób na budowanie lojalności klientów. Klient dzięki tak spersonalizowanemu komunikatowi poczuje się wyjątkowo, z pewnością zapamięta naszą firmę i zwiększy się szansa na to, że dokona u nas kolejnego zakupu.

 

Oryginalne opakowania wysyłkowe mogą być doskonałą forma promocji dla biznesu – wykorzystaj ich potencjał także w Twojej firmie!